Koffie ochtend 10 april

Hartelijk welkom op de koffieochtend in Wierden!!

Op woensdag 10 april 2024 hoopt Els van Dijk te komen spreken tijdens de koffieochtend. Het thema deze woensdag zal zijn: “Hoopvol leven”.

We leven in een wereld die veeleisend is, waarin mensen overprikkeld raken en die mensen ook in andere opzichten geen goed doet. Toch zijn Gods gedachten over ons juist heel hoopgevend. Hoe kunnen we die leidend laten zijn in ons bestaan in plaats van wat in deze maatschappij aan ons opgedrongen wordt? Er is hoop!

Els van Dijk groeide op in een gezin met zes kinderen, van wie zij de op één na oudste is. Ze begon als leerkracht in het basisonderwijs en doceerde later aan de Evangelische Hogeschool in Amersfoort (EH) en de Christelijke Hogeschool Ede (CHE). Daarna was ze 22 jaar lang directeur van de EH. Ook schreef ze columns voor diverse bladen, onder andere De Nieuwe Koers, De Wekker en Onderweg.
In augustus 2022 bereikte ze de pensioengerechtigde leeftijd en nam ze afscheid van de EH. Sindsdien verzorgt ze lezingen voor diverse doelgroepen in het hele land, en biedt ze individuele coachingstrajecten aan. Els is ongehuwd en lid van de Christelijke Gereformeerde Kerk in Veenendaal die ze als kind al bezocht.

De ochtend begint om 9.15 uur en zal rond 11.15 uur worden afgerond. Dit vindt plaats in gebouw Hebron bij de Dorpskerk, Burg. van de Bergplein in Wierden.

Natuurlijk is er tijd voor koffie of thee en tijd voor ontmoetingen. Deze ochtend is voor vrouwen van alle leeftijden. We zouden het ontzettend leuk vinden wanneer u/jij er bij bent!

De zaal is open vanaf 9.00 uur en de toegang is gratis. Ter afsluiting zal er wel een collecte worden gehouden voor de gemaakte kosten. Er is helaas geen kinderoppas meer aanwezig.